Bebeğim 2. Ayı bitti ve hep yanımda uyudu. Geceleri de o yüzden hiç ağlamadı. 1 haftadır da geceleri 1 kere kalkıyor acıktığında.
1 saattir odasında beşiğinde uyuyor. Yatak odamla kızımın odası yan yana kapıları acık bıraktım bi ağlamasına uyanırım ama bu gece nasıl geçicek çok merak ediyorum. İyi mi yapıyorum yoksa daha erken mi bilemedm. 🙄