mrymkrm ben hem anne sütü hem mama veriyorum gunde 2 defa mamanın ardından 10 dk sonra 1 cag kasıgı su veriyorum hem dilinde kalıntı oluyor baya oda pamukcuk yapmasın diye suyu vermedim zaman kalıp gibi olmaya baslıyor haftada degılde ger gun 1 cag kasıgı verın bence 53 gunluk benım kızımda