moonrisekingdom bizde çoklu besin alerjisinden kaynaklı neocate mama kullanıyoruz mama koku yapar mı bilemiyorum . Doğduğundan beri gazlı ve idrarı kokan bir bebekti bize de doktorlar hep normal dedi. Ama idrarda kristallenme de yapıyormuş böbrek genişlemesi ben arada görüyordum idrar yaparken bazen zorlanıyor gibi geliyordu gazdan ağlar gibi sonra bezi doluyordu. Eşim o bezin emici tanecikleridir demişti ama annelik içgücüsü en doğru teşhistir. Hatta kolik deyip geçiştirildik ki kolik ayrı gazlı bebek ayrıdır. Çocuk Hastanesi’nde bir doktor bezini açıp kokuyu aldığı gibi karın ultrasonu istedi öyle öğrendik. İhmale gelmez siz çektirin birşey olsun olmasın her bebeğe çektirilmeli bence kalça bakılırken. Ben hayatımın şokunu yaşadım şimdi takipliyiz nefrolojide bu yüzden.