ikiaslanannesi Berilsmom13 evet evet bende zannetmiyorum çalarlar. Gecen sene 1 bebeğim vardı şimdi 2 bakalım bizi neler bekliyor 😂
Gamze_cnky1 15022022 İlk kez görüyorsan ben de varım rahatsız olan , 2. Kez görmüş oldun. Korkacak bebekler ve uyanacak.
katilcivciv AegeansMom +1 Bende anlamis degilim. Kendileri de uyumadan mahalleyi dolanip gidiyorlar. Gelenek olsada rahatsiz edici maalesef. Ya ise giderken herkes saat kuruyo da kalkio davulla mi kaldiriliyoruz sanki yazik bebelere ve hastalara
AegeansMom katilcivciv aynen öyle ve çalışan tutmayan kişilere. Tutamayan yada tutmak istemeyenlerin uyanmak zorunda olması da çok saçma. Ertesi gün işi var vs
Duru07 katilcivciv kim ne derse desin bence yapılan saygısızlık adetini sürdür kardeşim ona lafımız yok ama günümüzde hangimiz davulla kalkıyoruz saat denen birşey var ve bebeğe yaşlıya hastaya saygısızlık ramazan ayından sırf bu yüzden nefret ediyorum .
katilcivciv Duru07 bende ayni düsüncedeyim. Sonucta ise gitmek icin de davul calmiyorlarsa sahura da calmalarina gerek yok
Berilsmom13 katilcivciv herkes haklı bu konuda ama bence bir çözümü yok 🤷🏼♀️ alarm kurmayıp davulu bekleyenlerde var malesef
Duru07 katilcivciv aynen ya birde çalıyorsun madem gelenek görenek diye insan gibi iki vur geç bunun adı gerçekten saygısızlık diyanete yazsak haber kanallarına konu oluruz anormal biz oluruz
elisa2705 15022022 Saçma bi adet maalesef ki yıl olmuş 2024 kim davul çaldığı gibi yiyor ki ? illa kaos yaratmak için sataşmayın insanlara okey 😃
elisa2705 katilcivciv Bizimki çıt sesine uyanıyor yandık valla bende şimdiden kara kara düşünmeye başladım 1 ay yandık :(