Emine_elis _tosbiginannesi_ yoo buzlu. Tencere de Su kaynıyor ya köftelerin buzlu olduğu için tenceredeki sudan birazcık köftenin olduğu tabağı dökyrm zaten pıtır pıtır hepsi tencereye dökülüyor biraz kaynama sonrasında zaten olmuş oluyor
karakurtt _tosbiginannesi_ köfteleri tepside buzluğa atın donduktan sonra poşetleyin kaynatınca da tuz ve ceyrek limonun yarısını arın suya ben birkaö damla yağ da koyuyorum . Yapışmasın diye