mihrasebahat işte ben bu yüzden normal değil sezaryan tercih ettim yanlış anlaşılmasın korktuğumdan asla değil bende sağlıkçıyım gerek çalışırken gerek daha okurken staj dönemimde bir çok doğum gördüm ve bunu artıları eksileri göze alarak tercih ettim normal doğum bizim için her ne kadar sağlıklıda olsa bebekte gelişecek anomalilere sebep olabiliyor ha sezeryanında kendine göre anne için bir çok dezavantajı var elbette ama normal bebek için risk oluşturduğunu düşünüyorum kendi gördüğüm örneklere dayanarak tabi seçimini herkes kendi yapar saygı duyarım elbette 🙏 rabbim bebeğinize şifa versin zor bir süreç olacak ama geçecek inşallah gönlünüzü ferah tutun bu şekilde iyileşen bir çok bebek biliyorum varsın bazı şeyleri geç yapsın önemli değil