-Asaff merhaba. Kızım da sezeryan doğumda oksijensiz kaldı. 2 gün yoğun bakımda oksijen verdiler. İyileşti dediler eve çıktık ama ben beyin hasarı olabileceğini bilmiyordum. Bu ileride mi belli olur yoksa öyle bir ihtimal olsa söylerler miydi bize??😔