sirininannesi- evet aslında ac karnına içilmesi gerek ama ben kahvaltıda normal cay içmedıgım için onun yerıne içiyorum gece yatacagıma yakın ıctiğimdede sabah sindirimim daha iyi oluyor aksam yemegınden sonra spor yapıp sonrasında karnımın yumsaması ıcınde ıcıyorum daha iyi gelıyor bana 😊