Caglafalan tam olarak aynı durumdayız. Küçükken üfürüm var dediler 9 ay kontrolüydü dün gittik halen devam ediyor kardiyolog görsün dediler
Oldukça endişeliyim… Allah şifa versin inşallah bebeklerimize
Kardiyologa gittiğiniz mi bir şey söyledi mi
Biz en kısa sürede gideceğiz doktor araştırıyoruz bu durumda olan var mı diye arattım siz çıktınız karşıma ..