Bebeğim yarı prematüreydi daha 5 günlükllen üfürüm duydu doktorumuz ve bir profesöre götürdük eko çekildi kalp sağlıklı bazı bebeklerde oluyor sonra düzeliyor endişelenme dedi sonrasında büyüdükçe üfürüm düzelmişti 9 ay kontrolümüz vardı dün doktorumuz tekrar ufak üfürüm duydu bende endişelendim tekrar bir kardiyoloji görsün dedi endişelenmeyin masum üfürümdür falan dedi ama aranızda yaşayan var mı kızlar?