Dhi ben oğlumun yaşıtları yakın çevremde olmadığından, ilk çocuğum olduğundan yapabildikleri ve yapamadıklarını anlamlandırmadım aslında sadece elimden geleni yapıyorum akranlarına göre gelişimi bilişimi nasıl bilemiyorum şu an ama tek bildiğim eğlenceli hale getirerek bazı konulara yöneltmek ve kendi merakı ve ilgi alanlarını keşfederek ilerlemesini sağlamaya çalışmak . Ama kreş ve aile birbirlerine topu atmaktansa beraberce ne yapılabilir nasıl ilerlenebilir özel bir yaklaşımıma mı ihtiyacı var gibi mesela bizleri de yönlendirerek ortaklaşa bir yaklaşım en doğrusu . Oğlum da bu yaz kısmetse başlayacak umarım duyduğum sorunları bizde yaşamayız , yaşasakta sağduyulu insanlara denk geliriz, 2-3 yaş etkinlik kitabı diye birşey var mesela meşhur bir kitap , 2 yaşlarında aldım ,aldığım gün anlattım sadece 1 kez yaptı başardı ve bıraktı asla ilgisini çekmedi mesela yapıp bırakıyor çoğu şeyi yaptım zaten mantığı var tekrarını yapmayı istemiyor yaptım başardım ve konu kapandı gibi , böyle de bir sorunu var mesela oğlumun , bunlar karşımıza çıkacak mı çıkarsa neler olacak hiç bilemiyorum yaşayacaklarımızı . Sizin çocuğunuza da Allah sağlık sıhhat versin vatana millete sağlıklı mutlu faydalı bireyler olmayı nasip etsin tüm çocuklara da .