Dhi evet işbirliği önemli olan ama kimi yaklaşımlar öyle değil kasdettiğim aslında budur elbette buna gücenecek okul öncesi eğitmenleri çıkacaktır ama lafım hepsine değil . Benim oğlum 3 yaşına girmek üzere bende kreşe vermeyi düşünüyorum yaza doğru sosyalleşmesi ve eksik kaldığı noktalar varsa yada bizim tamamlayamadığımız yada farketmediğimiz akran öğrenmesi de olsun eğlenceli zamanda geçirsin diye . Ne istedğimi ve beklediğimi biliyorum aslında … Baktığımda oğlum tüm harfleri biliyor o harflerle başlayan kelimeleri üretebiliyor , çoğu harfi yazabiliyor , yardımla 40 kadar sayabiliyor rakamları tanıyor , İngilizce 20 ye kadar sayabiliyor basit İngilizce kalıpları biliyor ve günlük hayata entegre edip doğru kullanabiliyor , renkleri İngilizceleri ile bilir şekilleri bilir motor becerisi iyidir 3 kıtalık şiir ezberler takılmadan okur gittiğimiz yolları ezberler yanlış gidiyorsak ordan değil burdan diye uyarır çok yönlü de bir çocuktur hayvan sevgisi var , şarkı söylemeyi sever , kitap okunmasına bayılır saatlerce okusak bana mısın demez kitapla ilgili sorular sorar , çoğu maddenin neden yapıldığını bilir ahşap metal Demir cam pürüzlü pürüzsüz , zıt kavramlar , boyama , basit çizimler , resimler yapar , tüm vasıtaları ve nerede hangi enerji ile gittiğinden devrim marka araçtan genesis markaya kadar tüm araçları tanır eski ve yeni model olup olmadıklarına kadar bilir her ay çocuk dergisi alırız istemez oto haber dergisi alırız ve sürekli bilgi almak ister bu dergiden bende anne olarak işime yarayacak gelişimi için üzerine düşeni yapmaya gayret gösterirken ama gelgelelim çocuklarla zaman geçirmek istemez mesela , büyük insanlarla zaman geçirmek istiyor , çocukların onların oyuncaklarıyla oynamasına izin vermez parkta dahi sadece ben kayacağım der paylaşmayı bilmez araştırdığım da paylaşımcılığın 3 yaş sonrası dönemde anlamlı olduğunu okudum mesela şimdi ben çocuğumu kreşe vereceğim paylaşmayı bilmiyor öğretin bu yaşa kadar öğrenmesi gerekiyordu gibi bir yaklaşım mı yoksa bunu birlikte aşacağız zamanla iyi olacak mı ikisi arasında dağlar kadar fark var bence ….