kereminannesiyim Deletedmom_82 merhaba kime yaptırdınız acaba memnun kaldınız mı iyileşme süreci nasıldı
Baloglumbenim61 Yaptıranlar klipslimi yaptırdınız normal dikişlimi bende bebeğimi sünnet yaptrcam doktor arıyorum
NewMomm1 Deletedmom_82 benim bebemde 3 aylık haftaya cuma olacakk heyecan korku bir arada güzel geçer inşallah🌸
NewMomm1 Deletedmom_82 inşallaah bana da bilgi verin olur mu? Ağrısız sızısız bir süreç olsun inşallah🌸
Deletedmom_82 NewMomm1 sünnet olduk biz 1 2 saat oluyo baya ağladı şimdi uyuyo süreç nasıl gider bilmiyorum
endoplazmikretikulumiste Deletedmom_82 Yusuf kibar var koru çukurambarda ve özel muayenehanesi var onda yaptırdım 4 aylık olduğu gün tavsiye ederim
birisi007 endoplazmikretikulumiste merhaba. Yusuf kibar iyi bir doktor mu. Oğlumun böbrek genişlemesi var onun için götürmek istiyorum. Birde sunneti ne kadara yaptı