Minikaslanbey Deletedmom_82 ben 8 aylikken yaotirdim ilk oglumu cok zorlandim bence biraz daha bekle derim 1 2 ay falan o zmaan dsha iyi olur doktorlar ya 6 ay ya 1 yas diyolar
NewMomm1 Deletedmom_82 benim bebemde 3 aylık haftaya cuma olacakk heyecan korku bir arada güzel geçer inşallah🌸
Deletedmom_82 Minikaslanbey bekledikçe dönmeye başlayacak emeklemeye başlıyacak benimki henüz emeklemiyor
Minikaslanbey Deletedmom_82 bence bayramdan sonra yaptir bayrami ramazani rahat gecir bu seferde sen rezil olma
momysskaan Deletedmom_82 3 günde iyileşiyor zaten daha emeklemiyormuş bence hemen yaptırmalısın ilk gün zor oluyor sonra hiç birşey anlamıyorlar bezin içinde
rumi96 Deletedmom_82 ben 2 aylıkken yaptırdım bebeğimi 1 haftada tamamen iyileşiyor. Etimesgutta a life da yaptırdık