Sumeyyeabic Bulutunannesi ay canim geçmiş olsun bizdr cuma günü olduk yarin bi hafta oluyor hala kızarıklik var oğlumda da 😏😏
Gmzakn Bulutunannesi kaç aylık canım bizde dün olduk valla çok ağliyor fitil atıyoruz yarım ama günde bir kere atcaz böyle hayırlı olsun bu arada :)
Bulutunannesi Gmzakn 3.5 aylik cok kotu oluyorum o agladikca calpol veriyoruz ama fayda etmiyor sabki bide sislik ne zaman incek acaba
Kaanonur Bizde bugun olduk 5 aylik oğlum ignenin etkisi gecince cok agladi doktor pipisi icine kacabilir dedi masaj gosterdi ondan cok korkuyorum
Gmzakn Bulutunannesi hiçbir fikrim yok benimki de çok ağliyo çok huzursuz her çiş yaptığında feryat figan ve göğsümden ayrılmıyor böyle değildi anlamadım huyları değişti çocuğun 😔
Ulku Biz 12 gunluktuk olduk ama sisme olmadi bezin icinde bekledik saat basj degistirdim ilk kakqsini ve cicini yaparken cok agladi bide ameliyathanedem ciktiktan sonra bidahada aglamadi ama ben tum gwce agladim ve esimle kavga edip kusmustum... simdi ise esime dua ediom iyiki yaptirdik sonra cocuk daha cok korkacakti ugrasacakti. 1 gunde gecio en fazla gun surer ama ilk gunku gibi degil. Simdi sen panik haldesindir eminim o yuzden cocuk ahta yapsa aglarsin korkarsin bende oyleydin evlat bu cok normal. Dr sislik normal dediyse sikinti yoktur csnim. Yada qltini qc dediyse ac demesiyse acmam ben acmadim hic mikrop kapar die. Kremide elimle surdum herseferinde oyunlar oynayarak cunku elinle temas ettiginde bastirmiosun ama bezle surersen canini acitsbilir ben oyle dusunmustum. Yinede annesi sensin en iyisini sen bilirsin. Bide ben devqmli emzordim anne sutunun agri kesici ozelligi var die. Rabbim evlatlarimizi korusun.
Bulutunannesi Ulku cok saolun icim nasil rahatladi ilk gunumuz dun oyle kotu aglayarak gectiki bugun nasil olcak bilmiyorum korkuyorum😔
deletedmom4842 Bulutunannesi Hiç korkma bugün artık aynı rutinine geri dönecektir ama pansuman olayı dediğim gibi bir kaç gün seni zorlayabilir