evremoz çişli bez sayısı yeterli kilo alımı iyiyse doyuyordur. Bebekler ilk 3-4 ay annelerinin memesinden ayrılmak istemez. Mama hazımsızlık yapar ve uyutur bu sizi aldatmasın. Mamayla uzun uyuyan bebek annesini daha az emer bu da süt üretimini azaltır ve döngüye girersiniz. Bırakın bebişiniz sık sık emsin sütünüz çoğalsın aranızdaki bağ güçlensin. Uyku, beslenme ve moral önemli. Gerekirse süt artırıcı kullanırsınız kontrollü bir şekilde. İçinizin rahat etmesi için emzirme danışmanlığı alabilirsiniz. Aynılarını yaşamış bu yollardan geçmiş biri olarak söylüyorum. Yaşadığınız her şey normal bir sorun yok. Bebişinizle yaşadığınız her anın tadını çıkarın❤️