Huysuz01 bende bi tek kalabalıkta değil genel olarak bir sürü belirtim vardi acile gidip sürek sakinleştirici olurdum ve ilaç kullanıyordum. Baya bi uzun sürdü senelerce kullandım diyebilirim. Birakiyordum ilaclari bi dönem sonra yine tekrarliyordu. Sonra hamilelik esnasında yine bıraktım. Ama çok zor olduilaclari birden kesince 2 ay kendime gelemedim berbattı sonradan duzeldi Çok şükür o zamandan beri 3 seneye yakın oldu kullanmıyorum inşallah tekrar ihtiyaç duymam. Ama uyku problemlerim var ihtiyaç duyucam gibi de geliyo . Sizde norolojik bir şey yoksa bi psikiyatriye gozukun