filizmom yürüyerek emzirmeyi deneyebilirsin. Benimde öyle bi sürecim olmuştu. Bebeğimi emziriyorum aynı zaman da mama da veriyorum o zaman kullandığım mama da yaramamış çok gaz yapıyordu tam gaz sancilarinin çok olduğu dönemdi de. Mamamizi değiştirdik. Emzirirken de yürüyerek emzirdim çok şükür aştık bu sorunumuzu. Biberon da kullandığım için çok korkmuştum bende meme reddi diye ama gazdan dolayiymis