Sassolsobe oğlum 6 yaşında onun vücudu çok kötüydü sürekli kasimaktan kanıyordu alerjik bı çocuk zaten polen akar vs alerjik astım bu yüzden vucutlarida etkileniyor, ama çok kaşınıyor öyle diyordu çocuğum. Kızım 4 aylık kızarıklık olduğunda çok huzursuzdu çok ağlıyordu kasiniyordu çünkü o yüzden . Kremleri surdugumden beri iyi huzursuzluğu da geçti çok şükür