Kader3851 öncelikle geçecek diye bekleyip kendini strese sokma durumu kabul et. Geçerse ne güzel ama geçmezse de ümitle bekleme. 3 aylıkken yüzünde çıktı 6 aylıkken geçti 14 aylıkken tekrar çıktı şuan 26 aylık 11 aylık kardeşi var onda da başladı çıkmaya. Atopik dermatit bir cilt hastalığı genetikte olabilir. Bebeğinizin cildi her zaman bu şekilde olacak yara olmayan yerleri doğal bı nemlendirici ile düzenli nemlendirin yüzü için biz Bepanthol sensiderm kullandık çok fayda etti şuan vücudunda onun içinde ilaçlı krem ve kortizonlu krem kullaniyoruz ekstra yara şeklinde değilse nemlendirici olarak kuru bölgeye Bioderma atoderm kullanıyorum.
Sigara içtiğimiz kıyafetle çocuklara yaklasmiyoruz.
Oda parfümleri vücut spreyleri kendi kullandığımız parfümleri kullanmıyoruz sadece roll on.
Yumuşatıcı kullanmıyoruz normal toz deterjan kullanıyorum makineyi en az 40 derecede çalıştırıp önce ön yıkama sonra ilave su düğmelerine basiyorum.
Emiyorsa kakao tahin susam narenciye ve kabuklu yemişler yemekten bir süre kaçının yaraları geçince deneyerek yersiniz bunlar tetikler.
Bebeğinize doğal yağlar bitkisel ürünler sürmekten kaçının kantaron yağı zeytinyağ vs vs.
Dove nemlendirici sabun diye beyaz bir sabun var vücudunu onunla yıkayın. Saçı önemli değil neyle yıkadığıniz güzelce durulayin yeter.
Sadece yuzundeyse işiniz daha kolay sık sık yüzünü yıkayın bizim tüm vücutta o yüzden hergün yıkıyorum.
Şimdi aklıma gelenler bunlar.