Merwe29 Masal-33 geçen sene yine çıktı çektirdim yine ozaman hiç birsey yok dediler yani lenf nodu falan hiç ole birsey demediler zaten geçmişti bu geçmedi ondan sıkıntı yapıyorum ve korkuyorum
66arasim Masal-33 https://www.instagram.com/orhansevinccura1967?igsh=eWtmZ2Z3Nzd3cmdi Takip ettiğim bir Dr bugun tamda bunla ilgili paylaşımlar yaptı göz atın isterseniz kalbinizi ferah tutun geçer inşallah içiniz rahat değilse tekrar götürün geçmiş olsun
Bdb Asya10 antibiyotik vermedi. Kan değerlerinde enfeksiyon yoktu. Alerji ilacı vermişti. 2 hafta içerisinde küçüldü.
Bdb Asya10 burun spreyi ve alerji şurubu kullandık. Tekrar usg yaptırmadık. Öpücük hastalığı ve beta testi sonuçları da negatifti. Onlarda da lenflerde şişlik olabiliyormuş. Kreşte ilk senesi olduğu için çok sık hastalandı. Ondan büyümüş olabilir dediler. Önemli olan büyümenin devam etmemesiymiş. Çok şükür atlattık. Size de çok geçmiş olsun. Çocuklarda çok sık olan bir durum diye biliyorum
Bdb Asya10 kızımın bademciklerinde şişlik vardı ama beyazlık vs yoktu. Kanda enfeksiyona bağlı değerler normal çıktı. Burun tıkanıklığı vardı. Bir süre de kreşe göndermedim. Birden fazla şişlik vardı en büyüğü 2.5 cm dışarıdan gözle bile farkediliyordu.endişenizi çok iyi anlıyorum. Sizin de umarım kısa bir sürede geçer
Asya10 Bdb bir soru daha sorayim, kizinizda sismis lenf dugumleri agrilimiydi ? Yoksa agri falan yoktumuydu ?
Asya10 Bdb cok icim ferahladi, ayni sizdeki gibi bizde de en buyuk olcum 2.4 sm ve birden fazla var her iki tarafta, insallah kolay ve cabuk atlatiriz. Allah tum cocuklari korusun❤️
Masal-33 Asya10 biz usg çektik reaktif çıktı ama bizimde bir den fazlaymış ama gözle görülen sadece 1 tane var oda boynunu yana yatırınca belli oluyor en büyüdüğü 18 mm diye yazıyor raporda
Minnospanda Asya10 merhaba nasılsınız benim de bebeğimin kulak arkasında vardı uzun zamandır ama hastalıktan diş çıkarmadan bile olabilir dendi mercimek kadardı geçenlerde hastalandı bu kez de boynunda ve kafasının arkasında gördüm onlarda minik mercimek kadarlar bu pazartesi gidicem doktora ama çok endişelendim birden fazla olduğu için siz naptıniz acaba geçti mi ? Bir de kaşınıyor sanki kasimaya çalışıyor çünkü oraları
Bdb Asya10 ilk olarak kendisi ağrıdığını söyledi. Dışarıdan bile farkedilen büyüklükteydi. 2 hafta içerisinde küçüldü.
Masal-33 Asya10 ah sen en iyi ben anlarım her gün sabah bir Umut inşallah geçmiştir diye uyanıyorum adaklar bile adadım geçsin diye öyle içimde dert olmuş
Masal-33 Asya10 ağrı yok bizde herhalde bi 5 aydır falan var biraz küçülmüş gibi hissediyorum ama hala belli yani
Merwe29 Masal-33 merhaba lenfleriniz geçtiniz duruyorlarmı hala bizimki geçmiyo çok tedirgin oluyorum onu gördükce
Merwe29 bestmaam23 bizim geçen sene çıkmıstı geçmişti bu senede çıktı bi tarafındaki hep duruyo yani kafasını gerdiginde