OzlemCann benimde başıma geldi sağlıksız gebelik olduğunu gösterir sizin yaptığınız bir şeye bağlı durmaz. Vücut sağlıksız gebeliği sonlandırır ve bir an önce vücuttan uzaklaştırmak ister ki yeni bir gebelik yaşamak isterseniz vücut aktif olsun. Bana da bu bilgiyi doktor vermişti. Ben kürtaj olmuştum 3 ay sonra yeniden gebe kaldım.