OzlemCann ben 3 kez yaşadım bu durumu. Biri 5.5, biri 4.5 aylıktı, biri de 9 haftalıktı. Bende pıhtılaşma ve tiroit çıktı, ki bir evladım vardı şaşırdık. Doktor o zaman ya anne ya bebek kaynaklı olur düşük demişti. Bebeğin bir engeli olunca da düşük olabiliyormuş.