lAmMelodi merhaba aynı durumu ben de 3 aylık oğlumda yaşadım daha dün düzeldi. Emzirme danışmanına gittim ilk sorduğu soru biberon kullanıyor musun oldu. Her ne kadar anne memesi gibi, akışı anne memesinden akar gibi deseler de bebişlerimiz ikisini ayırt ediyorlarmış artık bu dönemde. Ağzına memeyi değdirdiğim anda çılgınlar gibi ağlamaya başlıyordu sakinleşmesini bekledim sakinleştikçe tekrar denedim suyu seviyorsa duş aldırın sonra deneyin, farklı pozisyonlarda emzirdim en iyi yatırıp üzerine eğildiğimde emdi çok ağlıyorlar insan kıyamıyor haklısınız ama tamamen biberona dönmemek için bir kaç gün sabretmek gerekiyor yaklaşık 1 haftada biberonu unuttu bebeğim çok şükür ve daha çok emdiği için sütüm de arttı. Bu bir dönem ve geçecek merak etmeyin istikrarlı olun 🌸