lAmMelodi Kızlar kızıma süt veririken birden ağladı tutmuyor şimdi ya🤦🏻♀️ Ağlıyor tutmak istemiyor.Bazen mama veriyorum sütüm yetmedigi için.Hem mamaya yer hemde sütü içerdi.Ne olduysa bugün oldu.Napicam bilmiyorum.Sütüm var ama istemiyor içmek.Noldu ya böyle fikri olan varmı?Başına gelen.
yanaklibebek lAmMelodi normal canım, bizde de başladı. Babası ses çıkardığı an ona bakıyor ve emmeyi bırakıyor. Sabret asla pes etme geçecek inşallah
farelikoyunkavalcisi lAmMelodi burnu tıkalı olabilir mi o durumda ağızdan nefes almak istedikleri için meme istemiyorlar isterseniz bir burun temizliği deneyin
Hyesim lAmMelodi aynısını kızım 4 aylıkken yaşadım. Mamada veriyordum sebebi biberonmuş araştırdım biberonu tercih ediyolar o yüzden memeyi reddediyolarmış mecbur sağıp verdim bende 🤷🏼♀️
lAmMelodi yanaklibebek Birde sakin yerde veriyorum sütü almıyor üzülüyorum.Sütüm kesilir diye korkuyorum.
lAmMelodi farelikoyunkavalcisi Temizledim son günler hırıltısıda var yarın doktora göturücem zaten bakalım ne diyecek.
Niihhaann Burnu tıkalı olabilir,gaz sancısı olabilir,biberona alışmış olabilir yada alerjik olabilir. Oğlum 4. ayda bu şekildeydi gazı olmadığına emindim,burnunu da sürekli açıyordum,mamada kullanmıyoruz sonra yumurta alerjisi çıktı. Mutlaka gözlemleyin
lAmMelodi Niihhaann Hep yedigim şeyler ama işte.Gaz sancısı yok.Biberonu tutuyor evet.Yarin doktora gidicem bakalım ne diyecek.
Ayseediz lAmMelodi eyvah eyvah. Aynı şeyi yaşadım şuan 3,5 aylığız. İlk ay normal emdi 2. Ay mememi istemedi biberonla mama verdik sütüm az olduğu için ama biberona alıştı mememi istemedi. Silikon uç aldım mememe taktım öyle emzirdim bi süre sonra onuda istemedi malesef şuan hiç emmiyor sütümde emmediği için bitti sayılır . Siz bu hatayı yapmayın lütfen hemen hastaneye emzirme danışmanına gidin ben çok geç kaldım gitmek için. Emzirmeye uğraşın her gün her dk vazgeçmeyin
senemtemur Bizde 2 ay 5 günlüğüz aynı şeyleri yalıyorum ilk ay çok güzeldi 2 ay birden tutuyordu sonra tutmadı hiperlaktasyondan oldu midede ne biberon ne de göğsümü tutuyor çok zorlanıyorum sizin en azından biberonla alıyorsa desteklersiniz bir şekilde bunay kilo alımı da olmadı çocukta …
saadet70 lAmMelodi benim bebeğim de iki aylık iki hafta öncesinde memeyi bırakıp bırakıp tekrar emmeye başladı sonrasında memeyi hiç emmek istemedi memeyi verince ağlamaya başladı gezdirerek emzirdim azıcık, reflü yatağına yatırıp üzerine eğilip verdim öyle birazcık emdi uyku sırasında güzel emiyordı iki gün böyle oldu şimdi birazcık düzeldi dediğim yöntemleri bi deneyin umarım alır emzikte kullanıyordum bıraktım böyle olunca çünkü emziği emiyordu memeyi almıyordu