Minik-1 Diyarbakır bence iyi ama kiralar her yerde olduğu gibi burada da uçtu aşırı bir şekilde biz de Temmuzda batıya gideceğiz oturduğumuz civarlarda düzgün bir ev istiyorsaniz 15 ten aşağı kira yok şurada depremden önce 2.500 3.000 TL olan evler 2+1 tokiler mesela. Kayapınar tarafı. lojmanları da bazıları iyi bazıları kötü bir tanıdığım anlatıyordu yaşanacak gibi değildi biz de normal kiraya çıktık diye ama hangi lojman bilmiyorum 🤷🏻♀️ insanları iyisi de var kötüsü de var her yerde olduğu gibi. Buralı olmadığınızı hemen anlıyorlar tuhaf bakışlara maruz kalabiliyoruz bazen 🥲 bir de trafik sorunu çok sıkıntı burada eşim İstanbul’da araba kullanmak buradan daha kolay diyor 😂😂😂