Alyadua_34 kesinlikle kars yanında halt yemiş. Yemek yemeye vs ığdıra gidiyoruz karstan. Hem uygunluk hemde lezzet bakımından kesinlikle ığdır. Ve insanıda çok sıcak anlayışlı bence. Doğuda birçok ilde olmayan imkanların olduğunu düşünüyorum. Tabiki batıdaki şehirlerle karşılaştıramayız