bozlarr42 kızım ağlıyodu uykuluydum kucağıma aldım oturttum uyuya kalmışım pat diye bi ses geldi beşikle yatak arasına düştü yan bi şekilde allahtan tam sığamadıda yavaş düştü kafasının kenarı kızardı biraz şişti tabi ağladık biraz ama 3 saat uyutmadım çok korktum ama bi şey olmadı Allaha şükür bende bida yanıma almadım🥹 2.3 saat uyutmayın gözlerde kayma kusma yoksa sorun yok