Eşim kızar diyorsunuz da Allah korusun birşey olsa emin ol ki daha kötü olur benim kızmda yürütecten kafa üstü düştü eşimin kızacagını bildiğim halde ilk onu aradım ve hemen taksi çağırıp acile gittik üç saat beklettiler hersey normaldi evde takip ettim ama en azından içim rahatladı
Ben forumda birşey okumuştum bir annemiz babasının evine gidiyo köydelermiş evleri bebeği düşürmüş eşinden korktuğu içinde aramamış sonucu baya kötü olmuştu bunu niye anlattım her ne olursa olsun bence demek daha mantıklı en azından niye demedin diye bahaneleri olmaz ki herkesin başına gelebiliyor bizler anneyiz bebeğimizin saçının teline bile zarar gelsin istemyiz herkesten çok