aminem3737 Bu mercimek olsun nohut olsun emziren anneler mi yapıyor tahminen ne zman bende yiyebilirim diye düşünüyorum 3 aylık bebeğim var emziriyorum korkuyorumda gaz yapar diye
htcplt aminem3737 nohutu ve fasulyeyi akşamdan ıslatıyoruz ya ıslatırken suyuna biraz karbonat biraz şeker atın. sabah da biraz kaynatın onları. Üzerine Köpük birikecek işte o köpükleri sürekli temizleyin üzerinden. Altını kapattıktan sonra soğuk suya tutun sonra ellerinizle biraz ovalayın zaten bazılarının o zarları çıkmış olacak siz dediğim gibi ovalarken diğerleri de çıkar onları ayıklayıp pişirin. Nohut ve fasulyede gaz yapan kısım o bakliyat suyu ve zarlardır. Dediğim gibi yapınca bi deneyin derim
153s34 aminem3737 nohut kuru fasulye vb seyleri, suda bekletiyoruz ya o suyun icine biraz kimyon atin. Gazini alacaktir.
Nurxxx 153s34 dünden makarna kalmıştı onu harçla firina arıyorum harika börek gibi oluyor bide mantar çorbası 🥰
Niihhaann Kaşarlı domates çorbası, portakallı kereviz, mantarlı tavuk sote,pilav,mevsim salata,yoğurt. Muzlu alman pastası da tatlı. Allah bereket versin 😂
morsevenanne9 leylmom Kemalpaşa tatlısının aynısı 😅😅 Google yazarsanız görselinden anlarsınız 😊 eşim almış hemen serbetliyorsun biraz bekletip ya kaymakla yada dondurmayla servis ediyorsun çokta güzel oluyor 😊
Nurxxx Papatya-eylul88 makarnayi borcama koyuyorum ayrı bi kapta 3,4 yumurta biraz un karıştırıyorum makarna üstüne dokuyorum en üste de kaşar güzel oluyor kalan makarnayi boyle degerlendiriyorum
tultanhanim 153s34 tavuk pilav salata Çayada görümcem gelecek bal parmak tatlısı tuzlu karabiye yaptım