Xr4bia tam tersine gazlı bebeği araba sarsıntısķ vss her zaman rahatlatır mesela hava almak da bagişikliğinin güçlenmesi adına uyku kalitesinin artması iştah artması gibi sebeplerle çok tavsiye edilir doktorlar tarafindan
. Benim bebeğim 7.5 aylik bir gün cikarmazsam dıger gün kesin çikariyorum cok mutlu oluyor sonrasında güzel uyuyor, korkmayın sizde bebeginiz de rahatlar daha iyi hissedersiniz 🌿