Çok geçmiş olsun kızım aralık ayinda kaynar su ile yandı 1 buçuk yaşındaydı sol tarafi kulağından kalçasına kadar sırtı boynu komple yandı 1.ve 2. Derece yanıkları vardı 1 ay hastanede kaldık o süreçte ne kullandılar bilmiyorum ama biz o zamandan beri kantaron yağı ve yumurta yağı kullanıyoruz çok faydasını gördük kaşıntıları geçti izler hala var 1 sene garanti kullanacağız ve doktor o bölgeleri asla güneş görmesin dedi güneş kremiyle dahil o bölgeler açık çıkmıyoruz birde erken rezervasyon yaptırmıştık o zaman tatil için yanmadan 1 hafta önce falan son kontrolde doktor tuzlu suyun yarayı yakıp canını acitabilecegini söyledi bir de yarayı açma ihtimali varmış klorlu olmasından dolayı ve hijyenik olmaz diye havuzu da önermedi bu yıl Denizli havuzlu tatile gitmeyin dedi iptal ettik aklinizda bulunsun yumurta yağının faydası aşırı oldu mutlaka yapın ama evde yapmanızı önermem çok kötü kokuyor