minikkoalalar benim kızımın parmağı yandı. 3 parmağı hem de. O da tam 1 yaşındaydı 🥹🥹 3 tane krem vermişti doktor. 3 ünü karıştırıp 10 gün pansuman yaptım sonra açık bıraktım. Yavaş yavaş kayboldu ve izi kalmadı çok şükür
Bu arada biz mecburen sardık çünkü avucunun iç kısmıydı ve eli sürekli ağzındaydı, her yere tutunup kalkmaya çalışıyordu falan daha çok zarar görebilir diye sararak ilerlemiştik.