irem066 ah canımsın sana kocaman sarılıyorum, dördüncü çocuğumu büyütüyorum diğer üçü isteyerek oldu dördüncü bebek süpriz oldu, öyle korktum ki üçüncü ablasına benzeyecek diye aynı şuan senin gün saydığın gibi gün sayardım, hergün annem bana gelirdi kadın evine giderken ağlardım nolur gitme diye😂 şimdi dördüncü büyütüyorum tam 3 aylık olduk bugün çok şükür ablası gibi huysuz değil, sende rahata ereceksin hatta geri dönüp baktığında çok şükür be büyüttüm diyeceksin, azıcık daha sabret hele 3 aylık olsun gazı azalacak oyuncak gösterdiğinde bakıp gülecek sürekli ağlamaları azalacak, 6 aylık olduğunda tadından yenmeyecek hem yaz geliyor hergün çıkarsın artık sadece zaman be kuzum başka ilaç yok, çok öpüyorum gül kokulu yavrunu ve seni 🌸☺️