45 gün oldu ınanılmaz zor bebegım benı çok zorlamıyor ama ben çok yorulduğumu uykusuz kaldığımı eskı hayatıma olan özlemım asla bıtmıyor bıyerede çıkmak ıstemıyorum bebegın duzenı bozulmasın etmesın diye nasıl uyutcam nasıl emzırcem ya çok ağlarsa annemlere dahi artık gitmek ıstemıyorum kimsede gelmesın ıstutorum o durumdayım bu aralar kızlar