bisenakillisinzaten hem öyledir hemde 2 çocuklusunuz ben sizi anlayamam tam olarak tek çocuğum var çünkü. Yorulmuşsunuz belli eşinizden biraz yardım isteyin mesela ben eşime söylüyorum bezini değişir misin biraz bakabilir misin gazını çıkartır mısın gibi. Biz anneyiz onlar da baba tek başımıza tüm sorumluluğu yüklenmemek gerekiyor.