bisenakillisinzaten bu postları görünce direkt aklıma oğlumun yeni doğan zamanları geliyor. İnanın o kadar zor geliyordu ki, sanki zaman geçmeyecek gibi, hep ıkınıp ağlıyodu, geceleride her 1 saate bir uyanıp ağlardı uyanık kalırdı saatlerce .
Ama zaman öyle bi hızla geçti ki ,şimdi 16 aylık .
Emin olun ne kadar zor olsada insan özlüyor o minik halini, o bebek kokusunu .
Doya doya koklayın miniğinizi ,büyüdükçe o süt kokusu ,bebeğin o narin cildi değişiyor.
anınızın kıymetini bilin 🩷