Cybex kullananlara bir sorum olacak 🤭
Bende cybex bakıyorum da kararsız kaldım. Ön bar bebeği rahatsız ediyor mu? Herhangi bir sorun yaşadınız mı?
Ön barı kabul etmeyen bebekler olabiliyormuş, kolları hava da kalıyo vs. bu yüzden çok fazla kullanamayan oluyormuş diye duymuştum.