aysen032 beSafe harika bir oto koltuğu 1 buçuk yildir kullanıyorum çok memnunum, mutlaka adac testlerinden geçmiş olan kaliteli sağlam ve en önemlilerinden biri de oto koltuğunun yüksek olup bebeğin camdan dışarıyi görmesidir yoksa çocukları koltukta tutmak zor oluyor, BeSafe yükseklik açısından çok iyi adac teslerinden de geçmiştir ben trendyoldan bulup almıştım 1 buçuk yıl önce