gunes0312 Canimkizimbenim hem doğum yaptığımız hastane hem sağlık ocağı verdi bize. Devlet aşıları sağlık ocağı defterine işleniyor
neanladinyurdagull Canimkizimbenim googleye yazdığınızda bebek aşk kartı diye örnekler çıkıyor zaten benimki sayfası kartondan ön yüzünde bebek bilgileri yazıyor açıyorsun oradada aşıları günleri vs yazıyor sayfası yani sadece zarf gibi açıyorsun
Didem0101 Canimkizimbenim bana verdiler her defasında götürmeyi unutuyorum ebe gidip sistemden bakıyor gelip yapıyor
maygirl Canimkizimbenim dogum yapinca hastanede verilmisti ilk olarak..halen butun aşilar o karta yaziliyor yapildikca.
tubiiik_ Canimkizimbenim dogum yapan hastanede verıyor canım fark etmemıs olabilirsin evraklara bak istersen