ebru_e mutluanne34 peki neler yapıyor bebeğiniz bizde emekleme yok anne baba dede hadi diyor sadece bay bay veya alkış yok ona uğraşıyorum hiç oralı değil
mutluanne34 ebru_e kuzum bizde de emekleme yok anne baba dede var alkış var bay bay var bide yürüteç var çok işime yarıyor endişelenme her bebeğin gelişimi ayrı olur
ebru_e mutluanne34 emekleme pozisyonunda duruyor ama geri totosunu indiriyor. Bizde bay bay alkış yok uğraşıyorum yapmıyor 😀 sağlık olsun