Biz de bugün farklı bi doktora gittik ısrarla sütüm yetmiyor zaten sağarak veriyorum 2-3 öğünü anca çıkıyor dememe rağmen rapor çıkartmadı mamaya. Arttır o zaman sütünü diyor, emzirme danışmanına göndereyim seni diyor. Çocuğum 3,5 aylık ben denemedim mi emzirme danışmanlarını acaba ya?? Eşim de mama karşıtı olduğu için tam onun ağzına göre konuştu doktor. Özel hastaneye doktora gidip rapor çıkarttıralım ne zamana kadar parayla alacağız diyorum ağırlığı süte ver sen diyor. Çıldırmak üzereyim bugün ya. Az uz da değil 900 tl bir kutu mama. İllaki mama takviyesi yapıyorum yani. Biz de alfamino kullanıyoruz ama sanki tam hidrolize olmadığı için iyi gelmedi gibi. Ya da vanilya şurubu katıyorum içine o mu egzamalarını arttırdı çözemedim. Benim diyetimdeki süt ürünleri hariç herşeyi açtırdı doktor 10 gün gözlemleyip tekrar gideceğiz. Çocuğu deneme tahtası yapıyorlar resmen