iyiki evet içiyor hiç sorun yaşamadık biz , hatta bizim reflümüz çok yoğun kg alımı o yüzdem yavaşladı doktor bi mamayı değiştirelim belki aptamil kusturuyor dedi bugün bize alfamino verdi ilk içimden itibaren ağlayarak içti sonra da aşırı derecede ağladı gaz sancısı yaptı tekrar aptamil verdim sonra gördüm tam hidrolize de değilmiş sanırım alfamino acaba tepkime mi yaptı yine bağırsaklarına diye düşündüm ama bilemiyorum tabi kokusu vs aptamile göre daha hafifti başka mama denediniz mi bilmiyorum ama