naznasel amin uyuması için cok zorlamayın bazen kendi kendine uyuyorlar o şekilde inşallah böyle böyle düzene girer uykuları saglikli olsunlar da yıpratıcı süreç bnm kızım da 1 aydır grip mi ne sürekli hastanelerdeyiz 3 gün iyi 2 gün hasta neyse şimdi de 2 saattir sallıyorum bnm ki 3 yaşında büyüdü ama arada oluyor inşallah zamanla toparlanır uyku düzenleri iyi geceler