naznasel ilk zamanlar bebeğim koyduğum yerde uyurdu, sonra ben olmadığımda çok uyanmaya başladı. Bir uyku arkadaşı aldım (müslin tavşan) bir gece koynumda tuttum. Uykuya dalınca burnuna yakın koydum onla çok güzel uyudu. Şimdi de emzikle kucağımda uyumak istiyor. Dediğiniz gibi dalana kadar zorluyor ama ışığı açmıyorum, konuşmuyorum. Tavşanı koyuyorum yine, yüzümü yüzüne yaklaştırıyorum. Ellerini tutuyorum. Bunlar uykuya geçişi kolaylaştırıyor. Bizde de gündüz uykusu sıkıntılı, on dakika en fazla uyuyor. Uykusunu alamadığı için ağlıyor. Farklı şekillerde uyutmayı deniyorum inşallah bunu da çözeriz.