alpinanneesi tabi öyle Allah kaderini güzel yazsın. Bende 150yim güzel Bi mesleğim güzel Bi hayatım var güzelde bir kadınım. Ama işte zamanında kısayım diye çok dalga geçtiler hala bazen insan lafını bilmiyor ve üzüyor. Kızımın üzülmesini istemiyorum ama yapacak biseyde yok sporla falan biraz uzar belki olmasada Allahin takdiri tabiki kabulümuz