kiz23 Kızlar bebeğimin boyu uzamıyor ayına göre kısa. Bende kısayım. Genetik büyük ihtimal tahlilleri normal çıktı ama üzülüyorum. 1 yaşında ve 67 cm sizin bebeklerininiz boyu nasıl
alpinanneesi kiz23 benim 1 yaş olmasına 2 gün kaldı 77 cm anne 170 baba 175 genetik mi bilmiyorum da kilosu 9 mesela oğlumun kilosu az ama üzülmeyin çocuklar ergenlikte büyüme de birden uzuyor belki uzun olacak şimdiden kıyaslamayın bence 🌸☺️
Bugleminannesi28 kiz23 kiloyu bilemem ama boy tamamen genetik. Benim kızım 1 yaşında 73 cm di. Kilosu da 12.500 du görenler kilodan dolayı 73 cm olmasına rağmen boyuna kısa değil mi diyorlardı
kiz23 alpinanneesi maşallah bebeğimize. Teşekkür ediyorum inşallah uzar bende kısayım zamanında çok üzüldüm bebeğim üzülsün istemiyorum 🙄
kiz23 Bugleminannesi28 evet herseyi normal çıktı genetikdir dedi doktorda zaten bende kısayım babada çok uzun sayılmaz ama işte insan takıyor yaşıtları uzun görünce
Aselincimom kiz23 Genetikten kaynaklıdır.Bol bol kemik suyu içirin o çok iyi boy uzatıyor kuzenim kısa ve tombiş bi bebekti halam kemik suyuyla uzattı şuan 16 yaşın da 1.70
alpinanneesi kiz23 boyunuz kaç cm ? Genetik aşağı yukarı eşinizle sizin ortalamanız olur ben hergün ceviz avakado kemik sulu çorba yoğurt veriyorum ben veriyorum o yemiyor az yiyor ama olsundu :) belki vermek istersiniz diye yazdım
Sevvl kiz23 kuzum boy genetik eğer ki doktorun sıkıntı görmediyse sorun yoktur ben kısayım ama eşim çok uzun ona vekmısler her bebek farklı mesela benımkılerde asla kilo almıyor boyları iyi diyorlar he birde boy çok gazla yanlış ölçülüyor takılmayın
kiz23 Sevvl evet genetik ve malesef çokta yapacak bisey yok beslenmesine dikkat edeyim diyorum ama yemek istemiyor kırk takla atarak besliyorum resmen. Emmek istiyo sadece. Çorbalarına kemik suyu atıyorum belki faydası olur
kiz23 alpinanneesi ben 150 eşim 170 kısayız ikimizde çok uzun olacağını sanmıyorum zaten ama çokta kısa olsun istemitorum benim gibi olmasın en azından 160 olsa keşke. Bende çorbalarına kemik suyu katıyorum yoğurt yiyor hergun kırk takla atarak yediriyorum biseyler emiyor bide inşallah uzar 🙄