obal doktoorunuz içine sindiyse özel eğitimden büyük fayda görürsünüz.
merf_xl hesabı oğlu 2,5 yaşındayken otizm tanısı almış,takip ederseniz hem size moral olur çünkü oğlu şu an çok iyi düzeyde. hemde geçmiş postlarından oğlunun süreçlerini,neler yaptıklarını anlatıyor bir bakmanızı öneriirm