Eski9 yaaa ‘anne ben bir sorunu çözemiyorsam sen çözmelisin’ demiş ya çok içime dokundu. Ne kadar da haklı aslında…
Eğer hiç bir şey yapamasanız, okul ile konuştuktan sonra da sonuç alamazsanız, gerçekten sınıfını değiştirmeyi bencede düşünebilirsiniz. Ama bu ilk tercihiniz olmasın bence, yada yönetimle konuşurken bu çözümü onlara siz hemen vermeyin ki onlarında işine gelmesin. Çocukla konuşulması, uyarılması gerektiğini anlatın bir ‘otorite’ tarafından. Bu öğretmen olabilir, müdür olabilir… çünkü bu annesi yada sizinle konuşmaktan daha caydırıcı olur