Eski9 var evet. Benim kızımın hem siteden arkadaşı hem sınıf arkadaşı. Kızıma sürekli sen buzimle oynama sen oyundan çıktın. Diğer çocuklara bunu oynatmayın falan gibi şeyler söylüyordu. Önceleri kızıma söyledim sen boşver onunla oynama ondan uzak dur dedim. Ama yok aynı sınıftalar bahçede denk geliyorlar falan. Sonra annesine söyledim uyardım dedi ama yine aynen devam ediyor. Bir gün ikisi beraberken kabga etmeyin güzel güzel oynayın dedim yok yine olmadı. Sürekli kızımı didikliyor. En sonunda aldım çocuğu karşıma dedim senin derdin ne? Sen dedim ne istiyosun niye sürekli dışlıyorsun, niye sürekli rahhatsız ediyorsun. Siz aynı yerde yaşıyorsunuz aynı okula gidiyorsunuz birbirinize destek olacağınız yerde dışlıyorsunuz. Bir daha asla benim kızımdan senin hakkında şikayet duymak istemiyorum asla dışlamadan güzel güzel oynayın dedim o gün bu gündür çocuk bir daha yapmadı